xarxa d'intercanvi de coneixements nou barris

últimes entrades

11 de febrer 2024

Xarxa d'intercanvi de Coneixements Nou Barris

¡ TOTHOM POT APRENDRE
TOTHOM POT ENSENYAR !

La Xarxa dintercanvi de Coneixements és un espai de trobada i relació entre persones interessades a intercanviar coneixements, sabers i experiències, en un context de comunicació mútua. Tothom pot ensenyar alguna cosa i tothom pot aprendre coses noves. La filosofia de la nostra Xarxa és rebre, però també donar; un objectiu important per a nosaltres és enfortir el teixit associatiu i social, participant a les entitats del nostre entorn, no dependre per aprendre dels diners, fer que les persones se sentin útils, i ja fa 30 anys que funcionem...
✓ Estem al Centre Ton i Guida.

continua llegint

17 ☚ Afegeix un comentari:

Anònim ha dit...

Enhorabona!!! Aquesta pàgina és fantàstica. Ens agradi més o menys els nous temps requereixen noves formes de difondre el què fem. Felicitats per la feina feta i per mantenir tant al dia el contingut.

XiC Nou Barris ha dit...

moltes gràcies per les paraules d'alè, això ens ajuda i ens dóna confiança en el projecte que hem començat i esperem continuar.

angels ha dit...

noves formes i noves eines de difusió. pel que fa a les formes es questio d'acostumar-s'hi. les eines es poden fer servir per coses molt diverses. amb un boligraf es firmen sentencies de mort.

salut

Manolo Hernández ha dit...

Hoy he asistido a la reunión (o asamblea)como se prefiera, de reflexión, por otro compromiso me he tenido que ir antes de que terminara, lo siento, porque no se a las conclusiones a las que se a llegado, aunque supongo que se publicaran en este blog, para que todas las personas interesadas nos podamos enterar.
En cuanto a la reunión me a parecido muy positiva. Bien organizada, el hecho de formar los grupos permite,a mi modo de ver, que tod@s y cada un@ exponga su opinión.
Felicitaciones a las personas organizadoras.
Manolo

XiC Nou Barris ha dit...

hola manolo, tienes razón en que el resultado de la reunión se hará publico y por estos medios, estas asambleas o reuniones da la oportunidad a la gente de poder decir u opinar sobre los temas que se tratan y así entre todos poder mejorar las cosas,,, de eso se trata. Nos espera mucha faena de aquí en adelante, pero con las ganas que ponemos saldrá todo perfecto !!!!!!

Y lo de la reunión sigue adelante o sea que ya quedaremos para cuando empiece el curso.

Buen verano

Anònim ha dit...

en hora buena por lo bien que lo haceis y los
ratos tan maravillos:)

Anònim ha dit...

hola guapa me a gustado mucho todo
gracias :)

Francisco Ortodoncia ha dit...

Una buena idea el compartir conocimientos y costumbres que conseguirán un acercamiento, una mejor manera de entendernos y mejorar la convivencia.

TiG ha dit...

Hola Nuria Muty Bonitas las luces

PATXI ha dit...

Nuria eso de las luce citas me parece una MARINADA pero como estamos casi en fiestas no te lo tendré en cuenta.
Felices fiestas para todos/as los xarxeros y que el dios de los recortes(Rajoy y cia) os alcance lo menos posible Salud para todos/as

XiC Nou Barris ha dit...

felices fiestas para ti también y para todos los tuyos ... es una "marinada" de unos pocos días, gracias por entenderlo !!! jajaj

Carmen ha dit...

Bueno Nuri haber si te llega si a pesar de lo que dice Paxi de las luces a mi me gustan y bueno gracias por estar hay siempre. un saludo .

XiC Nou Barris ha dit...

hola carmen,, como puedes ver tu comentario se ha publicado sin problemas, a patxi ya lo conocemos, refunfuña por costumbre pero es un buen tío. besotes y nos vemos !!!

Lorena ha dit...

¡Buenas tardes! Quería dar las gracias a todas aquellas personas que hacen posible que exista XIC. Os pido, por favor, que sigáis adelante siempre y que ¡No se pierda este gran proyecto!

XiC Nou Barris ha dit...

Gracias Lorena,,, lo intentaremos !!!

XiC Nou Barris ha dit...

bones,,, haciendo pruebas

Laia ha dit...

Hola,segueix activa?

Ir abajo Ir arriba